fan i helvete, det snöar

Godmorgon! Här sitter jag och dricker kaffe och fryser i min ensamhet... Klev upp tidigt och gjorde frukost till Maett, passade på att äta jag med. Nu har han åkt och jobbat och jag sitter här och överväger att krypa ner under täcket igen. Men nej, jag ska inte, inte inte inte. Inte för att jag har något viktigt på mitt annars så fullspäckade (ha ha ha) schema, men det känns bra att vara uppe tidigt ändå. Jag ger mig själv omedvetet pluspoäng. Och det lugnar mitt sinne. Jag blir fridfull. Glad. HAHAhahaH!!

Jag ska vika tvätt snart, diska, sätta tillbaka fläkten och städa toaletten som inte blev av igår. Jag ska även ta en lång dusch, träffa Emilia och ta mig in till stan till 16:OO för att hämta hem en bil och handla på maxi. Yabado va, låter som en skön torsdag som avslutas med hockey. Det blir på tv, funkar det med. Iallafall med bästa mammi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0