en "fin" fredagsmorgon

En fin fredagsmorgon har det då verkligen inte varit. För det första mådde jag sjukt dåligt imorse när jag vaknade, jag var alldeles yr och kallsvettig. Så jag var tvungen att sova mer och strunta i disken och dammsugningen som skulle blitt av. Int' nå kul.

Nu har jag varit ute ett bra tag och skottat fram Mattias bil, med fötterna. Jisses. Han fick inte ut den imorse när han skulle åka på jobbet så han fick bli hämtad. Men det ska då vara kvinnor till allt. Efter ett antal djupa andetag och många försök att få bort bilen från en isfläck så funkade det. Och vaktmästaren kom förbi precis så då bad jag han skotta parkeringsplatsen så jag kunde gå in igen. I hopp om att jag får ut bilen när jag ska åka och jobba... Hoho, vilket bra humör jag är på nu känner jag.

Dags att duscha innan jag åker och jobbar. Känns också sådär jättekul att komma hem 19:3O ikväll och veta att jag måste upp O5:3O imorgon. Men jag klagar inte :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0