du är det finaste jag vet


Jag visste inte att det var så himla kul att få blommor! Här är de fina som jag fick av hjärtat igår. Alla tjejer borde få blommor oftare, för det är ju faktiskt kul att få pryda hemmet med något fint när man städar och donar så ofta som vi tjejer gör. Visst då? Mer blommor till tjejerna! Hahaha, nej men skämt och sido, blommor är underskattat.

Nu har jag precis diskat och bäddat klart, väntar på Emilia nu så ska vi åka till stan. Och jag har gett mig fan på att komma hem med en bäddmadrass innan dagen är slut. Hur det ska gå till är spännande eftersom jag inte vet hur jag ska få med mig den hem. Men Sara fixar allt, Sara fixar allt! Sen ska jag hem och steka fläääskkk-k.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0