allt det där jag aldrig...

Tänk för att jag har varit i skolan idag! Vi var väldigt många i klassen och jag känner inte en endaste. Men det känns roligt ändå. Eller det kändes roligt enda tills jag köpte en mattebok för 26O kronor som jag knappt kan tyda. Står det på svenska i den ens? Fyfarao vad detta kommer bli kämpigt. Men jag ska klara det. JAG SKA!

Vi hade iallafall ingen lektion idag, så jag slutade tidigt, och då var redan Mattias och hämtde bilen där jag hade parkerat den. Så han skjutsade hem mig och så fikade vi lite och spelade yatzy. Nu har han åkt till tandläkaren så jag ska sätta igång med allt som ska göras här hemma. För klockan 16:OO när han slutar jobba ska kotletter och potatisgratäng vara klart, tvätten ska vara tvättad, disken ska vara diskad, det ska bäddas, dammas och dammsugas. Annars får jag smisk... Nej men det är skönt att ha det klart tills han kommer så vi bara kan äta och ligga framför min älsklings-måndagsprogram sen! Mys. Men nu ska jag skynda mig ner i tvättsugan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0