alla hjärtans dag today


Godmorgon! Och glad alla hjärtans dag på er, eller hur man nu brukar säga. Imorse klev jag upp extra tidigt och fixade en brakfrukost med tända ljus, godishjärtan och en liten present till not-as-the-others-killen. Myspysigt. Nu sitter jag och dricker kaffe och halvtittar på vakna med the voice. Jag tänkte ta en morgonpromenad, men när jag gick ut imorse och slängde sopor så... naej tack. 18 minus är way to kallt för mig!

Så jag är väldigt glad att det blev storhandling på ica maxi igår (tack mamma) med lillebror och Fridis, så jag slipper gå och handla i kylan idag. Det får helt enkelt bli en innedag, har en hel del att göra faktiskt. Diska, vika tvätt, laga middag and so on.

Men om solen kikar fram och det blir lite varmare så blir det en liten prommis också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0