veckans sista timmar...

Veckan lider mot sitt slut, en bra vecka har passerat. Nu har vi just spelat bingolotto här hemma, ingen vinst dock. Ljusen är tända, andra-advent-marschallerna lyser och vi sitter i myskläder och bara slappnar av. Slötittar på tv med varsin dator, hehe.

Imorgon är jag ledig! Tror jag ska till stan en sväng och leta julklappar. Fick just ett sms från mormor som verkar vilja ses, och då brukar vi göra stan. Oftast luncha någonstans med. Så det bli väl bra. Jag har lite panik eftersom jag har så många julklappar kvar att köpa, men det löser sig! Har lite småfunderingar faktiskt. Men nu ska jag krypa närmare Mattias i soffan och mysa vidare,     veckans sista timmar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0