känner mig tacksam :)




Idag när Mattias kom hem hade han med sig en blomma till mig. Vad glad man blir när man blir överraskad, bara sådär liksom. När man minst anar det, men kanske behöver det som mest. En jättefin blomma med glitter. En trött men glad Sara :-)

Vi var tvungna att åka upp till mamma och pappa för att kolla på hockeyn, vi hade missat att vi inte hade kanalen dom visade matchen på - hehe. Där uppe blev det kaffe, lussebulle, glögg, chips och cola. Herregud... Också fick jag polkagriskäppar av Niklas! Jag hade nämnt någon gång att jag ville ha sånna i granen, så kom han med dom idag! Hur snällt som helst. Värst vad jag har blivit uppvaktad och överöst med snälla ord idag då? Känner mig tacksam och lycklig!

Polkagriskäpparna ska vi äta upp dagen före julafton. Då är det enligt traditionen bingolottokväll hemma här hos oss, sen spelar vi geni och har det gött till sena natten! Åh så jag längtar efter den dagen. Men nu: ta igen förlorad sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0