en fantastisk JULAFTON




Ett litet ihopplock av bilder från ännu en fantastisk julafton. Kalle Anka, god mat, musikspelande, skratt och fina julklappar ♥ Jag måste ha varit otroligt snäll iår!? Måste tänka... En dvd, en ny dammsugare (äntligen), två täcken, två kuddar, spa-epilator, TP-spel, massa Yankee candle, kastrull, favvo-bodylotion, duschcreme, stektermometer, bok, fin vit termos, smycken, leggings, mysstrumpor, dvd-filmer, 22OO kronor och mycket mer fint. Otroligt tacksam :-)  

Idag fortsätter julen. Familjen har just varit här och spelat spel. Och snart ska vi bege oss upp och äta middag med farmor, farfar, Christer, Lovisa och våran familj. Mattias ska bara rensa klart fiskarna och jag ska göra mig iordning. Hungrig igen!

Ikväll blir det nog ett besök hos Johanna i stan, där alla mina favvisar befinner sig! Vore kul att träffa alla. Imorgon blir det ännu mer mys då Elias kommer. Pappavecka som vi inleder med ännu en julafton i Bobygda. Fint liv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0