uppe med tuppen idag

Ja här är vi uppe med tuppen. Jag brukar aldrig kliva upp den här tiden, så det känns lite ovant. Antingen kliver jag upp vid O4:OO eller så kliver jag upp runt O8-O9 tiden. Kul att vara uppe samtidigt som herrn faktiskt. Jag har precis satt på kaffet nu så att vi vaknar till liv någon gång :-)

När Mattias åker på jobbet åker alltså jag in till stan för att lämna in bilen. Sen blir det en snöig promenad till mormor för mysfrukost. Tänker slänga mig på kökssoffan!

Hoppas på en bra dag idag, kanske får en åter-besiktningstid om jag har tur med. Fint snöar det iallafall, så mycket vet jag! Och jag hoppas det ligger kvar. Hörs :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0