unnade mig lite fint ...



Jag köpte inte bara julklappar idag, utan jag unnade mig lite fint också. Och saker som jag faktiskt behövde. Bland annat en julmatta till hallen, en julmatta till köket, juldoftpåse, fina vinterskor och en mysig tröja. Visst har det gått några tusenlappar idag... Men nu behöver jag ju inte spendera med på julklappar, nu vet jag ju liksom hur mycket jag har att röra mig med resten av månaden! Tur jag fick bra lön, annars undrar jag hur detta skulle gått. Inge mer "unna mig själv" före jul blir det heller :-)


Kommentarer
Åsa

Klart man ska unna sig själv något ibland också så det tycker jag du gjorde rätt i! Hoppas du får ha doftpåsen framme för Mattias nu då ;P

2011-12-05 @ 20:12:58
URL: http://moreniius.blogg.se/
Sara

Precis! När man köpt julklappar i 6 timmar är man värd något själv också! Ja, det hoppas jag med. Men jag tror inte det var kanel i den så då bör det funka :-D

2011-12-05 @ 21:04:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0