tips på fina julmattor!!!

Förresten så är jag otroligt nöjd med mattorna jag köpte. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta några som uppfyllde mina kriterier (mest vitt, med röda ränder) Men så springer jag på dom på sista affären jag var in på igår. På A&H, den lilla kostade 59:- och den stora i köket kostade 119:- Dom hade röda mattor med vita ränder med, och helröda. Många storlekar. TIPS till er som vill ha billiga fina julmattor! :-)



Nu har jag precis druckit upp kaffet, börjar känna mig pigg! Jag drack ur Mattias "världens bästa pappa-mugg" men det var inte mer än rätt. Fick ett sms imorse. "Hej min älsklings älskling älskling. Älskar du jag. Jättemycket. Du är så vacker... Låna 1OO kronor av dig i morse ja<3" Jäkla skitunge. Tror inte jag får tillbaka den, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0