tiden går så himla fort

Ja den bara rusar ju iväg, tiden! Nu har vi Söndagmorgon, och fjärde advent. Jag har en liten mysmorgon för mig själv. Klev upp när pojkarna sov, slängde in en tvätt, tog en morgondusch och nu väntar jag på att kaffet ska bli klart. Jag var otroligt trött när jag klev upp, men nu så börjar det kännas bra. Lite kaffe så! Hoppas jag hinner dricka upp (och vakna till liv) medan det är lugnt och fridfullt här i lägenheten, haha.

Men nu låter det som att kaffet är färdigt, mmm. Sen blir det fortsatt lugt fram tills det är dags att åka in och jobba. Undra hur den här dagen blir? Jag kan tänka mig att många är ute och julklappshandlar! Hoppas det blir lagomt. Ikväll är det Bingolotto!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0