the day after dagmar ...

Jo visst blåste det inatt alltid, jag vaknade flera gånger när det lät som att fönsterna skulle spricka. En gång var jag tvungen att gå och plocka grejer på uteplatsen, trodde fan att jag skulle blåsa iväg! Nu på förmiddagen åkte vi till Enånger och hämtade Elias. Jag vet inte hur många träd som låg på/vid sidan av vägen. Överallt. Vi ska vara glada att vi har ström iallafall... Den försvann inatt, men kom tillbaka :-)

Nu ska vi åka upp till mamma och pappa en sväng. Tror visst tomten har varit där med lite julklappar till Elias! Sedan åker vi vidare mot ett strömlöst Bobygda. Hoppas stömmen kommer tillbaka snart! Vi ska ju fira jul där idag, med varm mat och en lysande gran var det tänkt. Vi får se hur det blir med den saken, man får göra det bästa av situationen. Tända värmeljus och beställa pizza ;-)

Nu så ska jag vila lite med killarna ett tag, och ladda om, innan finkläderna åker på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0