tack, ernst kirchsteiger




Ja, tack vare Ernst Kirchsteiger lyckades jag få ihop lite smått och gott. Jag fick hans julbok i julklapp förra året, och nu kom den till stor användning. Självklart blev det inte lika fint, men ändå. Baka är inte min grej. Jag tror - varje gång - att det ska vara lättare än vad det är. Också blir det bara klet av allt typ, haha. Lagar hellre mat...

Men mysigt har det varit. Nu är det bara pepparkakor och lussebullar kvar, men det blir inte idag om jag säger så! Har precis diskat undan hela bakdiskberget. Istället ska jag väl börja fundera på middagen. Har tamigtusan varit i köket hela dagen ;-)

Nej nu ska jag kissa (har inte gjort det på hela dagen, hehe) och vänta hem hjärtat. Vad som händer ikväll vet jag inte. Jag är ju ledig imorgon med.      Wohohohoho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0