stämningen är på topp


Ja, nu är julstämningen på topp här! Idag har jag och herrn varit inne i stan och storhandlat, sen har golven här hemma blivit både dammsugda och skurade. Så nu är det gjort inför jul. Resten av dagen har gått åt till att dona med maten. Och nu har vi fått till ett litet julbord som Frida och lillebrorsan kommer och äter med oss snart. Mattias åkte in på systemet nyss (såklart glömde vi det idag) så ikväll blir det någon öl och sällskapsspel med trevligt sällskap. Skratta och mysa!

Imorgon blir det jobb för min del, 11:OO - 18:3O, men sen ska det hem och mysas igen. Lilla julafton med Emilia, Niklas och Mattias!

Men nu ska jag steka på köttbullarna och korven. Nu börjar julen här hemma, och sträcker sig enda Annandan' då vi firar jul med Elias. Hoppas ni får en riktigt god jul alla - ta vara på tiden med varandra. Vi kanske hörs något mer innan självaste julafton men sålänge får ni ha det så mysigt och bra... Det lovar jag att jag ska ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0