så var tredje ljuset tänt


Godmorgon! Söndag och tredje advent idag, sinnesjukt vad snabbt tiden går. Och vad lite snö vi har. Men det verkar som vi fått litegrann över natten iallafall. Fiiiint.

Jag ska ta mig en kopp kaffe och en macka i min ensamhet nu. Herrn åkte ju och pimplade tidigt imorse, så då blir fiskmiddag någon dag till veckan - hurra! Om en timme ska jag åka in på jobbet och förbereda lite. Gillar att vara där helt alone och få allting klart tills 12:OO då vi HOPPAS att det kommer massor av folk. Det blir en lång dag om den ska vara lika lugn som förra gången...

KOM OCH FIKA PÅ DACKÅS MELLAN 12:OO-16:OO :-)

Men nu så ska jag höja julmusiken, tända lite mer ljus här och njuta av frukosten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0