önskar er en GOD JUL

Vilken trevlig kväll vi hade igår också! Niklas och Emilia kom enligt traditionen och spelade bingolotto med oss. Vi åt lite gotta, drack vin, lite öl, julmust och spelade spel också. Runt 23-tiden fick vi en utmaning av pappa: "kom upp och utmana oss på barn-geni, jag och Matte tar Mattias W i vårat lag (om vi får tejpa över käften på honom) Take it or leave it." Klart vi antog utmaningen!

Emilia, Niklas och jag vann enkelt mot pappa, Mattias och Mattias ;-)

Efter midnatt kom Jon-Eric och Magnus också. Hur längesen som helst man träffade dom! Gamla skolkamrater som man alltid har roligt med, även om det var hundra år sedan man sågs... Efter ett tag åkte vi hem till mig och Mattias och fortsatte spela spel. En mycket trevlig kväll. Jag sätter värde på alla härliga vänner runt om oss :-)

Imorse klev jag och hjärtat upp och myste. Öppnade varandras julklappar ♥ Drack en varsin cappuccino/kaffe i vår nya Tassimo!  Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Vi har druckit kaffe, myst, donat osv. Snart kommer allt folk hit, vi blir runt 15 stycken här hemma iår. Mysigt. Som det ska vara! Sen kommer nog hjärtat hit och avslutar kvällen här. Vi har en del gemensamma paket att öppna här, hihihihi :-)

Nu ska vi göra sista rycket. Älskar dethär! Jag önskar er alla en riktigt god jul ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0