ombytta roller här idag


Titta så gott! Regnbågsfileér med dill, citron, bulgur och god fisksås. Han kan minsann laga mat, när han vill :-) Snart är det klar och det ska bli såå jäkla gott.

Idag var han faktiskt tvungen att laga mat. Jag besiktade bilen och har sedan varit ute och huggit (i smyg) en julgran. Så då kan ha få göra kvinnogörat istället idag! Gud vad rädda vi var när vi letade granen. Mörkt. Kallt. Blött. Tyst. Och till hjälp hade jag min 17-åriga kusin Frida. Tror det har blivit en tradition att hon är med mig och hugger granar till jul. Vad busiga vi är! Men roligt det har vi, varje år. Men nu ska jag visa er bilderna på årets lilla minigran :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0