när jag sover länge ...

När jag sover länge, alltså längre än 9:OO, får jag dåligt samvete. Men idag har jag inte ens en liten gnutta dåligt samvete, även om jag sov till 1O:53, och sedan låg i en kvart och drog mig i sängen. Men efter gårdagens 3 sömntimmar behövde jag sova ut ordentligt nu. Intalar jag mig själv, iallafall.

Såklart har jag huvudvärk nu. Det kommer liksom som ett brev på posten, efter klockan 9:OO varje morgon, tillsammans med det dåliga samvetet. Hä'-nte lätt eh.

Jag sitter med en kopp kaffe nu och planerar min lediga dag. Jag skriver listor, som när jag ska handla mat m.m, som jag gör på jobbet, som jag gör när det gäller julklappar, som jag gör nästan jämt. Jag tror att det är ytterligare en grej som jag har fått från mamma. Att stryka en punkt känns så bra! Dessutom minskar ju risken att man glömmer något :-)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe (tror huvudvärken börjar släppa lite!) sen ska jag ta ett kort på dagens lista, så ni får se vilka meningslösa saker det kan stå där. Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0