myser på egen hand ...

Det är inte så pjåkigt att vara hemma själv ändå. Jag har tänt ljus överallt, snart är det handboll, jag känner mig - peppar peppar - så pass trött att jag tror att jag kan slappna av i soffan, jag har slängt in en tvätt och håller samtidigt på att laga mat nu. Rätt mysigt faktiskt. Men jag längtar tills maten är klar, dör ju av hunger snart... Tog fram älgfärs ur frysen så det blir kryddbiffar, hemmagjord potatismos och lingonsylt.

Nu håller jag bara tummarna att jag kan slappna av i soffan. Jag känner hur trött och slut jag är, så det är verkligen behövligt. Men nu är det dags att göra mos av pärerna. Sen ska jag försöka hålla mig liggandes, så vi hörs väl mer imorgon   :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0