liten tomte här hemma


För ett tag sedan kom Elias med sin mamma hit :-) Men lika fort har pappa tjuvat med sig honom till farmor och farfar. Vi hann i allafall busa lite, äta middag och knäppa lillkillen framför granen... Tomteluvan som jag köpte var dock lite för liten, som vi förmodade - haha. Men några gulliga kort blev det.

Nu är jag alltså lämnad ensam här hemma, vad tyst det blev! Men jag ska ju jobba hela helgen, så då passar killarna på att mysa i Bobygda. Jag kanske svänger dit imorgonkväll en snabbis jag med. Nu ska jag åka och köpa mig en stoooor cola och lite godis. Jag ska (försöka) slappa i soffan hela kvällen. Hoppas det är nå bra på tv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0