ligger här och är nöjd

En liten update: ligger i en av de nya sofforna och är nöjd. Hädan efter kommer jag och Mattias att ha en egen soffa var, där vi ligger med huvudet och fötterna på armstöden, jag kanske kommer att bli en soffpotatis nu!? ;-) Ska ligga här i några minuter till innan jag förflyttar mig till sängen. Kommer bli tomt att sova själv. Inatt var en av de mysigaste nätterna på länge. Lillkillen låg på mitt bröst/axel halva natten och var hur gosig som helst. Vi hade snurrat runt i sängen alla tre och vaknade med huvudet på helt fel sida. Men nu är jag trött så jag somnar förhoppningsvis utan att behöva sakna :-) Hoppas på en lika bra dag imorgon! Jobb, sen hem och myyyysa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0