kan dansa runt granen



Sitter på min favoritplats i soffan nu, och bara njuter. Av granen, lugnet, att jag är klar med dagens "göra" och allt annat inför julen också ju. Det enda vi har kvar är maten - skinkan! Sillen ska svärfar lägga in åt oss. Sen tror jag inte att vi ska ha så mycket mer julmat. Kanske lite korv, köttbullar och rödbetssallad. Men i och med att vi firar jul hos föräldrarna blir det ju mycket god mat där :-)

Ser på bilden längst ner att vi kan dansa runt granen genom köket och hallen, om vi nu skulle få för oss att vilja göra det?! Lite långt kanske, men det går iallafall, hehe.

Snart kommer herrn hem, efter att ha jobbat över. Maten är klar, ligger redan på tallrikarna (hahahaha) och disken är diskad. Så jag kan fortsätta ligga här till han kommer. Eller om tvättmaskinen hinner gå klart före. Spännande...


Kommentarer
Carro

Gud vad ni har de fint å mysigt :)

2011-12-15 @ 08:38:36
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0