jag vann matkampen...

Arbetskarln fick ingen mat serverad när han kom hem från jobbet. Han fick så snällt åka och hämta (inkl. betala) två sallader som jag ringde och beställde. Jag vann! Det var så jäkla gott, och så skönt att slippa laga mat och diska ännu en gång idag.

Nu är jag så trött så jag vet inte hur jag ska orka duscha. Men jag har längtat efter en varm dusch hela denna kalla dag så jag ska banne mig örska. Jag blir kanske piggare till och med. För jag vill inte lägga mig ännu. Jag blev visst ledig imorgon, så då kan jag unna mig en riktig sovmorgon. Sen ska här röjas och städas. Alla våra garderober ser förjävliga ut. Min är väl värst (jag erkänner) sen kommer Mattias och sist kommer Elias. Så imorgon ska jag ägna mig åt lite sånt. Skönt att få det gjort :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0