invigt bakplåtsstället ...


Två plåtar med saffransbiscotti och kolakakor är nu klara! Nu är det bara det där berget av disk kvar att ta tag i... Ska bara sitta och andas ett tag innan jag börjar.

Håller på att koka pärer också. Efter Mattias goda middag igår ska jag bjuda på stekt potatis, korv och stekt ägg till middag. Nästan lika lyxig och gott, eller? Men jag orkar inte anstränga mig mer än så idag, dessutom hade vi så mycket potatis som snart blir dålig. Själv vet jag inte om jag får i mig någon middag. Idag på promenad kände jag hur ont i magen jag började få, med illamående. Och det blir tyvärr bara värre och värre. Har käkat vitpepparkorn nu och håller tummarna för att det inte är magsjuka... För imorgon är det ju glöggmys hos chefen med alla sköna ladies  ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0