inte varit hemma något


Elias passar på att leka lite innan läggdags! Tror att herrn kommer sova gott inatt.

Efter denna dagen är vi nog alla trötta! Jag har jobbat mellan O7-16 och medan har pojkarna varit i Bobygda och busat. Både inne och ute i snön. Efter jobbet åkte jag dit och det var full fart på alla. Folk hit och dit! Mot kvällningen åkte vi hem. Eller ja, hem och hem. Mattias skulle sälja fisk och tanka, så jag och Elias åkte till Micke och Åsa medans. Där blev det gofika, micro-rök (haha) och trevligt umgänge! Så vi har inte varit hemma någonting alls idag. När vi kom hem blev det kaos i hallen av all packning, man vill bara in så fort som möjligt ju. Men jag intalade mig själv att plocka undan och göra fint så att jag slipper vakna till det imorgon. Tack mig själv!

Nu är jag så fruktansvärt trött så herregud. Jag ska krypa ner bredvid killarna och sova riktigt gott. Imorgon är det fjärden advent, såå sjukt. Och jag jobbar. Jaja :-)



Kommentarer
Emma

men söött litet barn :)

2011-12-20 @ 22:36:36
URL: http://emzaans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0