inne & väntar stormen

Sedärja, då har man ätit julbord för femte gången i år. Man börjar lessna lite. Tur att farmor alltid gör kött och potatis som man kan välja istället, så det blev mest sådant idag för mig. Vi ska ju äta ett sjätte julbord imorgon med. Efter det så klarar man sig gott och väl till nästa år ju ;-)

Nu är vi hemma, myser rejält inomhus och har förberett oss för stormen som ska komma. Ställde in granen, marschallhållarna, spadarna osv i förrådet över natten. Kollar på Harry Potter på teven nu, love it. Jag har ju läst alla böcker och levt i min egna lilla Harry-värld förut... Men det var ett tag sedan, så jag funderar på att läsa alla böckerna igen! Böckerna är så sjukt bra. Fast det är kul att se på filmerna med.

Nu ska jag dona med alla nya julklappar - mys! Bädda med nya täcken och kuddar, tända lite nya Yankee candles, fingra på allt nytt, lukta, prova, känna, läsa osv  :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0