helt förälskad i vitlök...


Ja, jag är verkligen en sucker för vitlök. Det är ju såå gott. Dagens middag består av mycket vitlök, hehe. Kyckligfileér med bambuskott, som efter stekning åker ner i en creme fraiche blandning med pressad vitlök och lite krydda. Himmelskt gott luktar det i köket nu, och ännu mer himmelskt ska det bli att få äta... Dör av hunger snart.

Jag blev mycket piggare efter att jag tog en dusch, tvättade håret och gick på ica för att köpa en liten blomma till Sussa. Härligt! Efter maten ska jag väl i vanlig ordning diska och plocka lite, men sen beger jag mig till Näsviken för glögg-mys med mina älskade arbetskamrater! Det ska bli nå jävulskt trevligt :-)

Nu ska jag fortsätta med maten och slötitta på skidskytte, det går ju sådäääär idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0