här är vi alla tröttisar...

Oj vad jag är trött nu. Killarna med, jag funderar på att smyga in och sova en skuss bredvid dom. Men neeej, det känns som att det blir bäst om jag tar tag i diskberget först. Dessa ständiga diskberg...

Idag har vi haft en himla bra dag. Mattias och Tompa var ute på isen imorse och pimplade. Tom fick ett pimpelspö av oss i julklapp! Medan så tog jag och Elias en sovmorgon. Sen blev det bad och hårtvättning för oss båda. Skönt att få det gjort. Efter en promenad/tupplur mötte vi upp Mattias och Tom igen hos min moster. Fika, lek och bus! Sen höll jag på att somna i soffan. Vi tvingade oss själv att åka hem, för jag hade kunnat vara där (ligga i soffan) hur länge som helst.

Tillåter mig själv att sitta här i soffan och låta maten sjunka in lite nu, vi har precis ätit en kycklinggryta med bulgur - mmm gött. Men snart måste jag tvinga upp mig igen känner jag, ögonlocken är nå jävulskt tunga... Jag kanske unnar mig en powernapp sen. Men först ska jag göra matlådor och diska upp!

Kvällen innehåller bara mys. Niklas kanske kommer och spela lite spel med oss :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0