fina lillebror och frida


Såg att Mattias och Frida spelat in en ny verision av en av mina favoritjulsånger! Vilken duktig lillebror och svägerska jag har. Sjunger och spelar som bara den :-)

Nu kan jag dansa runt här på morgonen till den medan jag gör mig klar. En lång arbetsdag väntar... Jag känner mig inte alls taggad, mår illa och vill helst bara sova. Men det är bara att bita ihop. Det brukar också bli bättre när jag kommer till jobbet och träffar alla underbara. Jag vet ju det, men det är jobbigt innan. Låt dagen gå!!!


Kommentarer
Frida

Men vad kul ;) Hoppas du gillar den. Den vart ju en aning bättre iår :P

2011-12-17 @ 13:30:40
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se/
Sara

Spelar den om och om igen ;-)

2011-12-17 @ 16:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0