en väldigt lugn lördag



En otroligt lugn arbetsdag. Hänger alla Waynes eller!?! När jag hade slutat svängde jag in på Allting (kiosken i Forsa) för att hitta något fint till Micke och Åsa. Vi ska dit ikväll och kika in det nya huset, trevligt och spännande! Tårta blir det också kan jag lova! Älskar att Allting har så mycket fina inredningsprylar! Och just nu var det 2O-5O% på massa julgrejer. Så ett godjul-hjärtat fick följa med hem för 7 kronor. Även lite småprylar till julgrupperna. Kottar, kanelstänger, en stjärna osv. Billigt blev det...

Är hemma en snabbis nu bara. Har plockat undan efter pojkarna, dom är i bobygda nu. Kom hem till en fullt lysande lägenhet, med dörren olåst. Stressad pappa?  :-)

Ska klä på mig något finare nu innan jag ska åka till näsviken och det nya huset. Väntar bara på att grabbarna ska ringa. Ska njuta lite av tystnaden också, heheh.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0