en trött sara i soffan nu

Åh gud så trött jag är efter förmiddagspasset, det var längesen jag klev upp O4:OO sist. Dock gick det bra på jobbet, hann med himla mycket och det känns ju alltid bra.

När jag slutat träffade jag Linnsan som är på hembesök ifrån Stockholm! Det blev tre timmar med fika, prat och lite shopping. Härligt att ses och få prata av sig :-)
Önskar jag kunde åka ner till Stockholm och träffa både henne och Marlene snart, men det lär nog dröja tills det finns tid och pengar. Det brukar ju blir dyrt när jag är där av någon anledning...

Nu ligger jag i soffan, har längtat hem till den hela dagen - haha. Väntar på killarna, vet faktiskt inte när dom kommer hem. Och vad som händer ikväll vet jag heller inte, inviga de nya sofforna alla tre och mysa bara? Låter bra. Leka och busa lite med!



Kommentarer
Anonym

Din kille är lik cowboyen i Burger King-reklamen :)

2011-12-29 @ 17:10:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0