en otroligt trevlig kväll


Kvällen igår var huuuur trevlig som helst. Vi åt, drack, spelade spel och skrattade. Såklart glömde jag att knäppa några kort - ja, förutom på Mattias "mästerverk" av Lady och Lufsen... Det var längesedan jag skrattade så mycket, satan vad roligt det är med rita-spel och charader! Vi kunde konstatera att syskonen Persson var bäst på alla spel. Någon av oss vann alltid - förutom när man var med M.Wahlberg. Han var i det förlorande laget hela tiden, så vi kan ju dra en slutsats där också ;-)

Idag är jag utvilad och glad. Jag var smart och diskade undan allt sent igårkväll, jag vattnade blommor (haha) och tvättade håret. Så imorse kunde jag sova enda till O9:OO och vakna pigg. Så nu efter en kopp kaffe är det dags att göra sig iordning.

Jobbet väntar... Det brukar vara sjukt körigt dagen innan julafton. Men det är bara att köra på! Jag vet att en belöning i form av myskväll med bra människor väntar. Det är värt att slita för. Men nu ska jag bädda sängen osv.

God jul igen, om vi inte hörs ikväll eller imorgon - på självaste dopparedagen :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0