en mycket rolig kväll...

Tidigare ikväll åkte vi upp till norrvägen. Först blev soffhäng med pappa (själv låg jag på golvet framför julgranen och klämde på paket), sen kom mamma hem och då blev det go-fika. Efter det spelade vi barngeni, hehehe. Längesedan jag skrattade så mycket. Pappa och Mattias mot mig och mamma. Killarna vann, men jag kan ju säga att det inte var Mattias förtjänst ;-)

Fråga: "I vilken stad bla bla bla..."
Mattias: "Antingen är det Frankrike eller Paris..."

Nu har vi nästan nyss kommit hem, vi ligger i soffan och kollar på Telefonpiraterna. Skrattar nästan lika mycket som tidigare ikväll. Snart är det dags att krypa ner och sova. Imorgon har jag lite att göra. Men jag är ledig så jag kan ju ta det lugnt  :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0