en lyckad dag på stan


Efter 6 timmar på stan är jag nästan klar med alla julklappar. Det känns så oerhört skönt. Jag har kvar att köpa till mormor, men jag vet precis vad jag ska köpa. Också ett till, det vet jag också. Nu kan jag slappna av till jul. Om jag inte glömt någon :-)

Vi åt lunch på Kaffebaren också, en jättegod ceasarsallad blev det med hallonpaj till efterrätt. Mumsss! Frida kom också ner på stan en sväng. Då gick vi till Wayne's och syndade. Men jag tog bara en is-té så jag sponsrade ju inte med så mycket...
Kikade in lite priser också, så jag kan skvallra för chefen om vår nya konkurrent ;-)

Nu ska jag diska ett berg och vänta på att hjärtat kommer hem. Hoppas han inte förväntar sog mat idag, för jag hade tänkt att han skulle bjuda mig på en sallad från pizzerian. Hahaha. Han slutar ju faktiskt 2O:OO så då blir det sent med middag, visst då!?! Vi får se hur det slutar. Jag tänker iallafall matstrejka efter en dag som denna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0