en ledig lördag idag ...

Goddagens! Här sitter jag med blött hår inlindat i handduken, kaffet står och droppar, ljusen är tända och jag väntar på Vinterstudion. En mysdag - en ledig Lördag! Jag tänker lyxa till det med saffransbiscotti till kaffet, också tänker jag låta håret självtorka. Det var inte igår. Men det behöver nog mitt hår...

Senare i eftermiddag är det dags för det traditionella julbordet, dock på nytt ställe, med Persson/Mikaelsson/Hellberg/Hermansson. Det ska bli nå oootroligt gott. Så efterlängtat varje år! Men nu tror jag att kaffet är klart. Och Vinterstudion är igång!

Gårkvällen blev förresten riktigt mysig. Vi åkte upp till mamma, pappa och lillebror där vi fick äta tacos. Sen blev det go-fika, fotbollsfrågesport (jag och mamma vann!) samt lite piaon/gitarrspel. En mysig Fredag. Sen somnade vi så gott så :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0