en dag med innepyssel



Efter promenaden tog jag mig tid att stryka gardiner och sätta upp i sovrummet. Jag tänkte inte byta där inne, men så hittade jag dessa charmiga gardiner för en liten 2O-lapp på RK. Då kände jag att det var värt att göra det ändå. Men dom är ganska korta, så jag kanske syr om dem till en kappa istället. Vi får se hur pass mycket det kommer störa mig att det är korta längder ;-)

Resten av dagen kommer att bestå av fortsatt innepyssel. En maskin tvätt ska tvättas, jag ska baka kolakakor, saffransbiscotti till svärmor, laga middag osv osv...

Det är jäkla gött att det är Musikhjälpen på tv, det blir roligare att hålla på och dona då. Men nu ska jag sätta igång med kolakakorna, ska inviga bakplåtsstället! Nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0