det viktigaste med julen

Men nu kan jag äntligen säga att allt, precis ALLT, är klart inför jul. Nu är det bara att slappna av, njuta och det viktigaste av allt: ta sig tid att umgås med alla som man älskar. För det är värt så mycket mer än allt det andra. Ikväll ska jag till exempel gå på min kusins julsoaré med ytterligare en kusin. Det ska bli himla mysigt.

Senare ikväll blir det mys hos familjen, hockey på teven ju. Vi håller tummarna för Brynäs! Men nu ska jag dra på mig mössan och promenera I SNÖN upp till Fridis :-)



Kommentarer
carolin

Bra! Koncentrera dig på det du har och tänk inte så mycket.

2011-12-20 @ 20:59:58
URL: http://carolinbroberg.tumblr.com
sara

det finns viktiga saker, och så finns det viktiga saker... det gäller att sikta in sig på rätt :-)

2011-12-20 @ 21:40:14
Sandra

Hejsan vilken fin blogg du har! :D

vill du göra mig en dunder tjänst? Min son är med i en tävling om att bli nästa årets omslag i tidningen viföräldrar. Det enda du behöver göra är att gå in på länken och klicka på RÖSTA!

(jag ser om du har röstat eller inte :D hehe)<3



Gör du detta, kommentera att du gjort det i min blogg, så lägger jag upp en länk på min blogg så du får mer besökare <3

Tack



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-287

2011-12-20 @ 23:13:33
URL: http://sandracederbom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0