det var en körig fredag

Oj vad mycket det var på jobbet idag. Jag trodde aldrig att jag skulle fixa't eller att dagen skulle ta slut. Men efter lite pepp-pepp med varandra så fixade det sig. Hann till och med förbereda bra inför morgondagen, skönt. Jag jobbar 8.OO - 14.3O då.

När jag slutat blir det ilfart hem och hopp in i duschen, för att sedan göra sig klar för kvällens firande. Middag och liten nyårsfest hemma hos Micke och Åsa, ser oerhört mycket fram emot det! Kul kul :-)

Kul kul är det även att jag och Mattias har varit tillsammans i ett år ganska precis nu. Vilket år! Och vad fort det har gått. Men vi har mycke kvar att uppleva tillsammans♥

Just nu sitter jag i soffan (eller en av sofforna - hehehe) och fredagsmyser. Lite kex, ost och coca cola. Men jag har inte bara slappat sen jag slutade jobbet. Har faktiskt handlat, vikt tvätt, tvättat mer, hängt det och även tvättat håret. Så jag känner mig värd att sitta här nu och göra ingenting, innan det är läggdags!

Trevlig helg på er och GOTT NYTT ÅR, ifall vi inte hörs något mer imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0