dags att möblera om nu


Till helgen är det pappa-helg, och även om killarna kommer spendera den mesta tiden i Bobygda, så har jag börjat möblera om lite bland prylarna här. Och just den här skålen med p-piller, medicin, handcremer osv har fått byta plats. Den stod inte så bra till bredvid sängen... Ljuslyktor m.m har också fått andra platser. För nu blir det mer och mer fart för varje dag som går :-)

Ja det står innepyssel på dagens schema också. Men jag har inte hunnit med så mycket, känner mig lite seg. Några punkter på listan har jag iallafall strukit. Ska ta en dusch nu så kanske jag vaknar till. Och varför inte en promenad? Jag skulle behöva en ny grantopp till köksfönstret. Jäkla granar att barra! Men fint är det ju...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0