bara fem dagar kvar nu

Här sitter jag och dricker sent morgonkaffe. Gött serru. Funderar lite på vad jag ska göra av denna dag. En promenad med Carolin blir det ju iallafall. Sen det vanliga dagsgörat också - vika tvätten, dona i köket och byta sängkläderna ska hinnas med.

Lite andra viktiga saker borde jag också ta tag i.

Någonstans i mig börjar en vuxen (och mogen!) människa att prata med. Jag ska nog lyssna lite mer på denne, och inse en hel del saker. Det finns saker i livet som är viktiga, och så finns det saker i livet som är viktiga. Så vi ska nog ha lite kvalitetstid idag, jag och min mogna sida - om vi kan komma överens då, haha :-)

Men nu ska jag börja dona lite här, måste komma igång och hitta flytet känner jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0