avundsjuka sara här ...

Hej jag är avundsjukast i världen nu! Vi har precis kommit hem från Micke och Åsa i Näsviken, och ja... vart ska jag börja? Det var så otroligt mysigt och fint och allting. Jag vill också bo i hus. Mina ögon tog in hur mycket som helst, snacka om att bli inspirerad :-) Önskar att jag var lika pysslig och hade det så där fint... Dream on!

Nu är vi hemma igen. Jag sitter och tittar i varenda hörn i lägenheten och tycker att det är litet och fult, hehe. Nejdå, vi gör det bästa av situationen. Har precis tänt ljus och satt mig i soffan. En tvätt har jag också hunnit sätta igång. Lördagstvätta, låter lagomt roande va. Men lite halvknäpp som jag är så blir jag avslappnad av att höra tvättmaskinen, så det gör mig inget. Tror visst det bor en liten mormor Anny i mig!!!

Kvällen blir inte allt för sen idag heller. Jag jobbar imorgon. Tror jag ska åka in extra tidigt och bara mysa för mig själv. Dricka kaffe och äta lussebulle i lugn och ro. Blir helt själv där tills klockan 11 när Sarah kommer. Vi vet inte hur det blir imorgon heller, om det blir kaos eller stendött. Så lite spännande ska det bli med två 9O:or som sköter placet... Nu ska jag mysa vidare. Vi hörs imorgon,          andra advent.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0