är det måndag idag?...

"Är det måndag idag?" frågade jag Linn igår. "Haha nej (hånskrattar hon) det är onsdag!" Fast det var det inte, det var ju torsdag igår. Hahaha. Och fredag idag. Här har vi ett strikt schema idag. Mattias handlar i stan inför nyår, då vi ska vara hemma hos Micke och Åsa. Strömlöst eller ej, det är frågan! Men vi får det nog lika kul och mysigt ändå :-)

Klockan 11 ska Mattias ha en timmes möte, och under tiden ska jag och Elias promenera/sova. Så fort Mattias kommer hem möts vi i dörren och jag åker på jobbet. Men när jag äntligen har slutat så ses vi igen uppe hos mamma och pappa då det är hockey! Ingen lugn stund idag inte. Längtar efter fredagsmyset ikväll... ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0