1 timme & 1O minuter

En film på 1 timme och 1O minuter håller jag på att spara nu. Så lång vart filmen jag klippte ihop på Elias, från 2 till 1O månader gammal. Det var verkligen roligt att titta igenom allt och minnas. Jag är glad att jag har filmat så pass mycket, och det ska bli roligt att visa Mattias sen. OM jag nu lyckas bränna ut den på dvd. Vi hoppas på't :-)

Men tiden har verkligen sprungit iväg! Jag har inte hunnit städa några garderober ännu... Men nog ska jag hinna det också. Laga mat och tvätta håret ska jag också hinna. No problems! Fast allra först ska jag äta något (har inte ätit frukost än jag eh...) så jag återfår energin. Känns som att det behövs nu om det ska bli nåt gjort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0