vill inte bli sjuk igen ....

Min hals!?!?! Inatt när vi vaknade runt 5-tiden kunde jag knappt prata, hade så fruktansvärt ont. Nu är det lite bättre dock, men det är något som inte stämmer. Vi vaknade igen runt 9-tiden, sen blev det frukost och bad för pojkarna. Nu har jag skickat iväg Mattias och handlat, börjar bli hungrig! Elias har somnat igen, och jag har hunnit slänga in en tvätt, diskat och kokat napp och nappflaska. Borde väl dammsuga och så idag med, men vi får se hur det blir med den saken. *tRöÖöTt*

Vad vi ska hitta på idag vet jag inte. En promenix efter lunchen kanske? Sen måste jag träffa Anette inför morgondagens jobb på Björbergsskolan med. + söndagsmys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0