vi ska fiska kräftor sen!

Idag har jag haft en bra dag. Allting känns rensat, och sånt behövs ibland. Ingen människa i världen kan lösa något utan att prata om det, så är det bara. Allt måste ut. Jag har även haft en bra dag på jobbet, och lite tur med shopping efteråt. En blå/vitranding overzie t-shirt för 29:- på Åhlens, och en beigeaktig längre tröja som också kostade 29:- där. Humörhöjare! Tragiskt men sant. Är man tjej så är man :-)

Nu ska jag laga lite middag, jag får äta själv eftersom Mattias är och dyker med Micke. Sen lite senare på kvällen ska jag för första gången i mitt liv fiska kräftor. Men Mattias, Mattias och Frida! Det blir spännande och roligt. Hoppas på mycket...

Var rädda om varandra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0