trött, tröttare, tröttast ...

Men jisses vad jag är trött. Det var inte helt lätt att kliva upp klockan O4:OO imorse. Varken kaffe eller frukost på jobbet gjorde mig piggare heller. Så nu är det riktigt skönt att vara hemma utan att ha något att göra. Visst, en tvätt eller två ska jag nog slänga in i maskinen. Men det känns inte så jobbigt direkt. Bara lite mysgöra det :-)

Lördagen efter min födelsedag är det personalfest hemma hos Mathias och Märit. Det ska bli sjukt roligt, mat och femkamp. Och till min förvåning ville Mattias också följa med, så det blir trevligt. Då har jag precis avslutat min heltid också, så då blir det till att fira. Eller sörja? Eller fira? Hehehehe. Blir ju iallafall kvar där tills vidare.

Men nu funderar jag på att blunda en timme på spikmattan så kanske jag blir piggare. Har längtat efter sängen hela dagen så det ska jag fasen unna mig nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0