tack vare alvedonen ....

I förmiddags så kom min älskade kusin, som också var sjuk, och höll mig sällskap i soffan framför en Beckfilm. Mysigt! Sen tog vi en varsin alvedon för att orka åka in till stan. Handla och lämna in bilen. Där fick vi sitta i en timme och vänta... Tur dom hade tv, kaffe och tidningar! Äntligen hemma nu igen, alvedonen börjar gå ur mig!

Jag sitter med färg i håret nu igen, vi får se vart det slutar. Håller ännu en gång tummarna för att mitt hår inte ska trilla av. Men hittills verkar jag ha haft superhår i alla år, haha. Vad som händer ikväll vet jag inte, ser mig själv liggandes i soffan framför en film, med tända ljus och té ♥ Och förhoppningsvis ser håret helt OK ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0