sunshine, on my b-day

Godmorgon! Tänka sig, solen lyser på min födelsedag och allt. Nu är jag inte längre en ung 2O-åring, känner mig redan riktigt gammal. Hipp hipp hurra, för mig idag :-)

Jag är uppe med tuppen idag, har så mycket att göra (läs: det pirrar i magen så jag inte kan sova). Kakorna ska bakas eftersom jag inte orkade igår, tvätt ska hängas, golven ska dammsugas och skuras, allt ska dammas och förberedas inför kalas. Mitt på dagen ska jag ju in på jobbet och kramas också! Antar att timmarna rinner iväg...

Nu är det dags att sätta igång. Men med min återfunna spotify-lista blir det lättare!!!


Kommentarer
Lisa

Hipp hipp hurra för SARA idag, hurra hurra hurra!!

hoppas att du får en toppen fin födelsedag :)

kram

2011-08-19 @ 15:44:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0