sover så himla skönt nu

Gud vad jag sover bra nu. Men det är väl inte så konstigt. Jag sover i en säng nu, i ett sovrum. Det är en jäkla skillnad motför att sova i en bäddsoffa i vardagsrummet. Fast inatt har det varit en fluga där inne hela natten, jag vet inte hur många gånger jag slagit mig själv i ansiktet... Haha, att ett sånt litet kryp kan orsaka sån smärta :p

Nu har älsklingen åkt till Stockholm för att jobba igen. Jag är iallafall glad att det inte vart Smögen! Nu blir det bara 3 nätter ifrån varandra, annars hade det blivit 7 långa nätter. Skönt att jag fortfarande jobbar heltid så dagarna går fort. Två veckor kvar!

Nu ska jag koka kaffe, vika tvätt, duscha och åka iväg och fixa lite småsaker innan jobbet kallar. Tror och hoppas att det blir en bra dag idag, jag är ju sååå utvilad ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0